Retourneren

Indien (een deel van) de bestelling niet aan de wensen voldoet, kan de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden.
Stuur vóór het retourneren een e-mail naar info@deniify.nl en vermeld in de e-mail het volgende:

  • Naam
  • Ordernummer 
  • Product
  • Reden van retourneren

 

Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, zullen wij een bevestigingsmail sturen.

Nadat de bevestiging is ontvangen kunnen de ongebruikte artikelen worden opgestuurd worden naar:

Deniify
Burgemeester van Welderenstraat 19
4001 VN Tiel

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.
Als wij het artikel hebben ontvangen betalen wij binnen 14 dagen het betaalde bedrag terug.

Let op:

  • De artikelen dienen ongebruikt te zijn, en dienen in originele verpakking te worden terug gestuurd.
  • Alle producten die gepersonaliseerd zijn (dus met een naam erin verwerkt) kunnen niet teruggestuurd worden. 


Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen.

Garantie

Omdat alle producten zelf gemaakt worden kan het soms gebeuren dat door intensief gebruik de knoop waarmee je product bevestigd is slijt of los komt of er een houten ring knapt na hard vallen op de grond.

Dit willen wij natuurlijk nooit dus daarom adviseren wij bij alle artikelen om ze te controleren voor gebruik. Mocht de knoop nou binnen 1 maanden na ontvangst van de bestelling loskomen, neem dan alsjeblieft contact met ons op, dit valt zeker nog binnen de garantie!

Dit kan via een email naar info@deniify.nl

 

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@deniify.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie